Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Bad dreams

Av Sooofiiie - 30 augusti 2011 21:32

Bad dreams - Det har jag haft i ganska många nätter nu. Det är jobbigt. Inte nog med det så har jag fortfarande den där hemska hostan som gör att jag inte kan andas ordentligt.

Men dem senaste dagarna har jag vaknat av den hemska drömmen som gjort att jag inte kunnat andas. Not funny at all.

 

Sitter i min ensamhet och lyssnar på Mix Megapol och dricker kaffe. Kanske inte det bästa man kan göra med ffs, det är gött! :D


Har inte varit i skolan idag (a) AwEsOoOoMe ;)

Hade feber igår i skolan så skolsyrran skicka hem mig och sa att jag intefår vistas i skolan förens på onsdag (imorn). Så idag har jag bara spenderat tid med my love och vi har haft det huuuuuuuuuuur mysigt som helst! :)

Men nu är han och jobbar.. Men han kommer hem om cirka 2-3 timmar. Just därför dricker jag kaffe. Ska vara vaken när han kommer hem så jag kan somna i hans famn (a)


Under tiden när han är på jobbet har jag diskat, gjort rent spisen, plockat undan skräp och bäddat sängen. Ska snart plocka lite till för att få tiden att gå.


Längtar till helgen! :)

FREDAG - Oxhälga tillsammans med my love. Ut och dricka vuxendricka tillsammans med de stora barnen (D och hans kompisar).

LÖRDAG  - Kräftskiva tillsammans med D och hans kompisar igen. Känner dock en, eller ja, två tillsammans med D ^^ Det ska bli roligt faktiskt!

DET ÄR UNDERBART ATT JAG HAR HITTAT NÅGON SOM FAKTISKT VILL UMGÅS MED MIG!


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sooofiiie - 19 september 2011 19:31

  NY BLOGG: - www.sofieeriksson.bloggspace.se

Av Sooofiiie - 14 september 2011 13:31


Hejsan!  Sitter hemma hos mamma för en gångs skull! ;o Ovanligt tycker jag :P haha! Men det är rätt gött att vara hos mamma faktiskt!   Det har och kommer vara en chill dag för mig idag, ska faktiskt inte röra en fena idag! Eller ja, ska väl tv...

Av Sooofiiie - 13 september 2011 11:50


  Hejhej alla glada och muntra! Sitter i skolan och pluggar lite smått. Letar reda på olika behandlingshem som kan hjälpa mig lite på traven med mitt projektarbetet vi har nu i 3:an. Har mailat tre olika behandlingshem nu för tillfället och vänt...

Av Sooofiiie - 12 september 2011 20:20

Som rubriken säger, bara massa plugg right now!  Har suttit med pluggandet i snart två timmar tror jag, om inte mer till och med. Det är la bra såsätt, men iallafall. Kommer bli samma imorgon tror jag. Iallafall efter att jag har träffat en kompi...

Av Sooofiiie - 7 september 2011 22:07

Jag är så fruktansvärt kär! Det är underbart! D är det bästa som hänt mig, han är den bästa jag har! Vill aldrig förlora honom! Jag älskar honom så mycket!   Ibland känns det alldeles för bra för att vara sant. Har aldrig varit såhär lycklig! Bok...

Presentation


Sofie E Persson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Sommar
 Vinter
 Höst
 Vår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards