Alla inlägg under juni 2011

Av Sooofiiie - 30 juni 2011 08:30

Ja, det kommer det. Får jag hoppas iallafall! Lindapinda kommer snart och hämtar mig sen ska vi ligga ute i solen och steka HELA dagen och det kommer bli så najs!


 

Förhoppningsvis kommer jag vara sönderbränd hela jag ^w^ haha! 

Annars idag kommer jag inte göra så mycket, bara ta det lungt tillsammans med Lindapinda. Sen ikväll ska jag ta det lungt tillsammans med min underbara karl! 


Nejfan, nu får Lindapinda ta och komma hit så vi kommer iväg någon gång!

Hejsvejs!

Av Sooofiiie - 24 juni 2011 13:18

Najs med midsommar! Dock är inte vädret det allra bästa, men solen tittar fram ibland iallafall :D Det är huvudsaken!


Är i böppa (Björneborg) hos sweetie och snart kommer de allra bästa :D Hela gänget kommer vara samlade här, ska bli riktigt trevligt faktiskt.


Mest av allt längtar jag till jag kan börja dricka mitt goda vin, det är det som jag ser mest fram emot, och grillningen senare ikväll såklart ;D


Ikväll/inatt ska jag sova hos min bror, han bor med i böppa. Det ska också bli roligt, eftersom jag får träffa (bulöga) Adrian. Lille bebisen!


Menmen, nu ska jag vara social :D

Puss hej!

Av Sooofiiie - 22 juni 2011 13:27

Min designade sko på NELLY.COM

Av Sooofiiie - 22 juni 2011 10:57

Sitter och gör ingenting. Ska snart börja diska och dammsuga. inte för att det behövs dammsugas men, för att fördriva tiden lixom. vet inte vad jag ska skriva riktigt... 


tror jag börjar bli sjuk :( det suger. BIG TIME! 

Av Sooofiiie - 17 juni 2011 18:59

... så tycker jag om dig väldigt mycket!


Idag har jag varit väldigt duktig faktiskt! Ja har diskat, tvättat all tvätt (typ tre maskiner), dammsugit, bäddat rent sängen och lagat mat. Känner mig riktigt jävla duktig! Faktum är att jag har lyssnar på världens BÄSTA låt hela dagen, eller ja, två ASBRA låtar. 





Av Sooofiiie - 12 juni 2011 16:22

Nu sitter jag här igen.. Fast, det har jag gjort sen sist jag skrev XD Men jag har dammsugit igen, så jag har inte bara suttit på min röv framför datorn. Bra skit!


Är inne på min femte kaffekopp, börjar få en koffienkick tror jag xD haha! Menmen, jag får skylla mig själv. 


Min sötnos har icke kommit hem ännu. Men jag tror han gör det snart, eller ja.. jag får hoppas det iallafall. Saknaden efter han är enorm nu ;o Bara för jag vet att han är hemma idag!


Idag har mamma och Kenta hämtat fem kycklingar. Är jättenyfiken på hur dem ser ut. Har inte sett dem ännu, men det ska jag göra! Och sen har MIN bebis kommit HEM nu. Trodde min kisse skulle få det bra utan mig, men icke! Hon ör alldeles undernärd och hela hjon består av en enda stor tova. Inte bra det. Hon är mager som en tändsticka, och det ända hon gör är att äta, äta och äta. Det är bar att hon gör det iallafall! 

Glad att hon är HEMMA nu!   

Av Sooofiiie - 12 juni 2011 12:08

Sitter i Storfors och dricker kaffe. Underbart! Väntar på att min sötnos ska komma hem, och det hoppas jag att han gör snart. Saknar han så mycket! Har inrte sett han sen i ... onsdags morse :/ Menmen, idag kommer han hem tack och lov!


Har verkligen varit "hemmafru" i helgen. Hart tvättat, städat och diskat hela helgen. Sen har jag bara suttit framför tvn och datorn och inte gjort någonting.

Kommer inte göra någonting idag, förutom att vänta och vänta. Men förhoppningsvis är ham snart hemma :D 


Nu ska jag dricka mitt kaffe och bara vara! 

Av Sooofiiie - 10 juni 2011 11:36

Det var så najs att sova i sin egen säng inatt! Fine, hade svårt att somna. Men det gick tillslut, och shit! Jag har sovit fram tills nu. Så underbart.


Nu sitter jag och lyssnar på Ken Ring - Cutta dom och dricker kaffe. Helt underbart.

Ska iväg till Storfors idag, ska vara alldeles själv där i helgen för att min sötnos är på Bug Run. Vet inte riktigt vad jag ska göra där, menmen. Det löser sig.


Ska alldeles strax börja packa i ordning det jag ska ha med mig till honom, det är inte så mycket heller för jag har redan en väska med kläder där. Vet redan det viktigaste jag ska ha med mig.


Nej, nu ska jag fylla på min kaffeköpp och gå ut och röka och tänka på min sötnos!   

Presentation


Sofie E Persson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Sommar
 Vinter
 Höst
 Vår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards