Alla inlägg under augusti 2011

Av Sooofiiie - 30 augusti 2011 21:32

Bad dreams - Det har jag haft i ganska många nätter nu. Det är jobbigt. Inte nog med det så har jag fortfarande den där hemska hostan som gör att jag inte kan andas ordentligt.

Men dem senaste dagarna har jag vaknat av den hemska drömmen som gjort att jag inte kunnat andas. Not funny at all.

 

Sitter i min ensamhet och lyssnar på Mix Megapol och dricker kaffe. Kanske inte det bästa man kan göra med ffs, det är gött! :D


Har inte varit i skolan idag (a) AwEsOoOoMe ;)

Hade feber igår i skolan så skolsyrran skicka hem mig och sa att jag intefår vistas i skolan förens på onsdag (imorn). Så idag har jag bara spenderat tid med my love och vi har haft det huuuuuuuuuuur mysigt som helst! :)

Men nu är han och jobbar.. Men han kommer hem om cirka 2-3 timmar. Just därför dricker jag kaffe. Ska vara vaken när han kommer hem så jag kan somna i hans famn (a)


Under tiden när han är på jobbet har jag diskat, gjort rent spisen, plockat undan skräp och bäddat sängen. Ska snart plocka lite till för att få tiden att gå.


Längtar till helgen! :)

FREDAG - Oxhälga tillsammans med my love. Ut och dricka vuxendricka tillsammans med de stora barnen (D och hans kompisar).

LÖRDAG  - Kräftskiva tillsammans med D och hans kompisar igen. Känner dock en, eller ja, två tillsammans med D ^^ Det ska bli roligt faktiskt!

DET ÄR UNDERBART ATT JAG HAR HITTAT NÅGON SOM FAKTISKT VILL UMGÅS MED MIG!


Puss!

Av Sooofiiie - 28 augusti 2011 12:20

Hur mår alla? 

Jag mår bättre än igår! Har ingen feber längre! Hade en febertopp inatt så febern är helt borta! Underbart! Nu är det bara förkylningen kvar, men den försvinner väl med tiden.

Mamma och jag tror att jag håller på att få bihålsinfektion (?) så jag knarkar nässpray hela dagarna! :s Det är inte det roligaste vill jag lova! Menmen, det är det väl värt så jag slipper det! 


Idag blir det inte mycket allt för min del. D kommer senare och hämtar mig! Ska sova hos han inatt. Dock jobbar han natt så kommer bli ensamt.. :/ Inte så rockigt kanske! Menmen, huvudsaken är att jag får pussa på honom innan han börjar jobba! :) 


Imorn är det skola igen då! Det är då de "vanliga" ämnena sätter igång. Samhällskunskap A, Matematik B och Historia A. Det ska faktiskt bli underbart! :D Sen på onsdag tror jag att jag börjar praktisera för en gång skull. Det ska också bli najs, slipper ju vara i skolan iallafall! 


Nu är det kaffetime for me! 

Hejdå!

Puss!

Av Sooofiiie - 27 augusti 2011 18:44

Jag vet att jag är grymt dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden! ;o Sorry, men jag har helt enkelt annat för mig. Man behöver ju inte skriva i bloggen varje dag! 


Men när jag skriver så skriver jag, kanske inte mycket, men en del iallafall! Det är väl det som räknas har jag för mig..? 


Ligger i sängen hos mamma och inte gör ett smack. Bara tar det chill. Orkar inte göra så mycket mer faktiskt. Är genom förkyld och har feber. 

Så jag ligger bara hör och snorar och hostar sönder halsen. Det är det jag har gjort hela dagen och det är det jag ska göra resten av dagen också!


Men imorn, då hoppas jag att jag är lite bättre iallafall. 

D kommer nämligen och hämtar mig imorn eftermiddag/kväll. Ser fram emot det. Sen ska jag sova hos han. Dock så jobbar han natt, men ändå. 

Tycker om att vara i hans närvaro! 


- I like you :) <3

Av Sooofiiie - 22 augusti 2011 08:04

Hallåja!

Sitter här hos D och bara är. Lyssnar på musik och ska väl snart göra mera kaffe tror jag. Har varit vaken ett BRA tag. D's kompis ringde och väckte honom vid halv sex och sen kunde inte jag somna om.. :s Så jag har som sagt varit vaken ett tag. Menmen.


Idag börjar skolan. Yeeey ^^

Det ska faktiskt bli nice som fan. Som jag sagt under ett annat inlägg är jag less på sommarlovet och inte lite heller, rätt så jävla mycket kan jag lova!


Efter skolan idag ska jag och Lindapinda till stan och härja en stund sen blir det att vi kanske går till D en sväng innan bussen kommer :)


Men nu ska jag faktiskt ta och börja göra mig i ordning så det är gjort iallafall! :D Sen blir det mer kaffetime! :D


Puss!

Av Sooofiiie - 20 augusti 2011 11:11

Hellu sunshines!

Tänkte göra ett kort inlägg idag.


Har varit  vaken sen halv åtta typ, eller ja. Sen klockan sju, men gick inte upp förens halv åtta! ;D I stil don't know why..


Men nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker kaffe. Som vanligt.

Menmen!


På måndag börjar skolan. Det ska bli nice faktiskt. Har tröttnat riktigt stenhårt på sommarlovet. Detta sommarlov har varit KASST! Ungefär tre veckor har varit bra. Kanske lite mer, men på ett ungefär. Så det ska bli riktigt underbart att skolan börjar ingen.


Lindapinda/Fredde, JAG MÅSTE FÅ TRÄFFA GODIGARNA MIKEALA OCH MATILDA SNART!

Av Sooofiiie - 18 augusti 2011 20:08

Hellu sunshines! :D

Hur lever livet med er?! Släng iväg en kommentar vettja! ^^

Med mig är det bra, hjärtat slår och plusen går så då måste det ju vara bra? Det sägs så iallafall och för stunden håller jag faktiskt med!


Är superglad just nu! :D

F och jag har börjat prata lite mer nu och det känns underbart! Saknar att ha henne i mitt liv! Hon är och har alltid varit (och kommer ALLTID vara) min bästa kompis, så är det bara! Hon är den som alltid har funnits där för mig och på något sätt vetat hur jag mått och hur jag mår! <3


Nu sitter jag är och bara skriver känner jag! ^^ haha!

Har inte gjort mycket idag.

Och kommer inte göra mycket heller! :D


Sitter och dricker kaffe och lyssnar på:

Så bra låt med Glee ^^


Puss!


Av Sooofiiie - 17 augusti 2011 12:30

Hej igen sunshines!

Sitter här igen och lyssnar på musik och jagar äckliga flugor!


Kom nyss tillbaka från sjukhuset pga urinvägsinfektionen.

Precis när jag kommit innanför dörren ringde mamma och sa att läkarn ringde och sa att jag måste ner IGEN för att lämna ett till urinprov! Gaah! Undra varför?


Jaja, ska inte göra mycket idag. Ska bara vara för mig själv :)


Nu är det bara att vänta tills jag blir riktigt kissenödig så ska jag dra tillbaka till sjukan -.-


puss!



Av Sooofiiie - 17 augusti 2011 08:59

Oh, mår så underbart bra! :D Bortsätt från urinvägsinfektionen dock. Menmen! Annars mår jag superdupermegakalasBRA!

Sitter här i min egna lilla fantasivärld och lyssnar på musik, röker och dricker kaffe.


Blir inte mycket idag, ska bara ta det lugnt!


Puss!


Presentation


Sofie E Persson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Sommar
 Vinter
 Höst
 Vår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards